Hatay'ın Samandağ ilçesine bağlı Yaylıca Mahallesinde yaşayan vatandaşlar, depremin ardından 17 ayı aşkın süredir internet hizmetinden mahrum kalmış durumda. Telekom Müdürlüğü'ne yapılan şikayetler ve taleplere rağmen, internet sorunu hala çözüme ulaşmış değil. Bu süre zarfında Yaylıca'da yaşayanlar, iletişimde ve bilgiye erişimde büyük zorluklarla karşı karşıya kaldı.
İNTERNET BEDELİ ALINIYOR, ANCAK İNTERNETE ERİŞİM YOK: YAYLICA HALKI 17 AYDIR MAĞDUR
Mahalle sakinleri, internet hizmeti için düzenli olarak ödedikleri ücretlere rağmen, herhangi bir iyileştirme veya çözüm görememenin hayal kırıklığını yaşıyor. Türk Telekom'un, bölgedeki abonelere düzenli olarak gönderdiği "çalışmalar devam ediyor" mesajları ise artık alay konusu haline gelmiş durumda. Bu durum, vatandaşların sabrını taşırmış ve Telekom'un çözüm odaklı yaklaşımını sorgulamalarına sebep olmuştur.
Bölgedeki internet sorununun çözüme kavuşturulamaması, sadece iletişimde değil, eğitim, iş ve diğer sosyal faaliyetlerde de büyük aksaklıklara sebep olmaktadır. Yaylıca halkı, yaşadıkları bu mağduriyetin bir an önce giderilmesini ve internet hizmetine adil ve kesintisiz bir erişim sağlanmasını talep etmektedir. Yetkililerden, sorunun bir an önce çözüme kavuşturulması için etkili adımlar atılmasını bekliyorlar.
HATAY (UHA) - MEHMET NUR
SON YAZILAR